Ny bäbis

Jag har verkligen fåt en ny bäbis i julklapp. Eller ja bäbis kanske är att ta i men jag har i alla fall fåt en ny favorit.
 
 
Jag fick ju en jätefin surfplatta av M i julklapp och den är redan väl använd kan jag ju lugnt säga. För det första är den toppen när det gäller att kolla upp saker på nätet och sitta med facebook och sånt. Skaffade också ett fint fodral till den här för några dagar sedan. Blev jättebra.
 
 
Jag har kommit på ett riktigt bra användningsområde för min fina platta och det bästa med det är att det är helt gratis också. Jag har kommit fram till att kombinationen lånekort på biblioteket+surfplatta är oslagbar. Jag får låna upp till sju e-böcker i veckan och det kostar ingenting. Jag kan ha flera böcker i min "bokhylla" oh det är inte ens tungt att släpa på dom. Jag behöver inte komma ihåg när jag ska lämna tillbaka böckerna heller. Det är toppen.
 
 
Jag måste bara säga att det här verkligen är toppen för en bokmal som mig. Just nu är det Dan Browns, Inferno om blir sträckläst.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: Robin

Härligt =) Det är också just därför som jag vill ha en tablett, då jag tycker om att läsa böcker. Samt så vore det ju klockrent att kunna läsa PCG, och Level i ett digital format också.

Gott nytt år på dig också ;)

Svar: En surfplatta är awsome. Gott nytt år ^^
TigerBumbi

skriven
#2: Robin

Utan tvekan =) Får se om jag köper en iPad eller en Samsung tablett =) Tack så mycket du ;)

skriven

Kommentera inlägget här :