Tjejig

Ibland får jag tokryck och känner att jag behöver vara lite mer tjejig än vanligt. När jag får sånna här ryck så brukar det allt som oftast sluta med att jag fixar till mina naglar. Så även denna gång.
Fick ett snyggt lila nagellack av min kompis Nina när hon var här och hälsade på förra veckan och det var jag ju självklart tvungen att testa. Det blev alltså lila lack med lite blingdetaljer.
 
 
Jag blev riktigt nöjd med lacket och nagellacket jag fick av Nina var riktigt bra. Jag är typ kär i färgen om vi säger så. Den är precis min färg. Enda felet jag gjorde var att jag inte hade något ordentligt underlack så det börjar flaga redan tyvär. Fast det kanske är bra med tanke på att jag förmodligen får måla om naglarna till helgen då lila inte riktigt passar till klänningen jag tänkte använda.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :