2x80

Förra helgen spenderade jag i dalarna tillsammans med M, kusinerna, och moster C för att fira mormor och morfars 80års-dagar. Mormor fyllde år då och morfar fyllde år för en månad sedan och nu var det alltså dax att fira dom båda. Det blev en strånade fin agustidag och vi åt så mycket smörgåståra så det näsatn var löjligt. Jag är riktigt trött på smörgåståra vid det här laget och vill hellst slippa se en till sånda på ett bra tag nu.
 
Mormor och morfar fick en hel del blommor och jag lekte som vanligt paparazi med min kamera. Fotade en hel del och det som hamnade mest på bild var faktiskt blommorna.
 
     
     
     
Det här var några blommorna som dom fick i uppvaktning.
 
Jag älskar ju att fota och självklart blev det en och annan bild på andra blommor också om vi säger så.
 
     
       
       
Ja, det var väll kanske inte enbart blommor då det blev ett och annat äpple och nypon fotat också men men.
 
Jag hade i alla fall en väldigt trevlig helg med min familj och jag är glad att vi fick fint väder när vi nu skukle fira de båda 80-åringarna. Grattis igen till både mormor och morfar. (Jag vet att dom inte har internet men i alla fall)
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Fina bilder! När vi åker till mormor o morfar nästa gång får vi visa alla fina bilder. Jag kan tala om att rosorna du och jag gav fortfarande stod fina igår då jag pratade med mormor :-)
Puss M

skriven

Kommentera inlägget här :