Ny favvo

Jag var och handlade lite småsaker idag på vägen hem från jobbet och när jag gick förbi kylarna med dricka på väg till kassan kunde jag inte låta bli, jag har vart nyfiken enda sen jag såg reklamen första gången och nu var jag bara tvungen att testa.
 
 
LOKA's nya Old School-smaker. LOKA kommer ju ut med säsongens smaker varje sommar (och kanske fler gånger) och dom har ju alltid något team. I år är det då Old School som ska föra tankarna till 50-talet tror jag. Smakerna är i alla fall Chokolate shake, Lemon Pie och Strawberry IceCream. Jag var lite tveksam om vi säger så. Speciellt till Chokolate Shake, jag menar en LOKA som ska smaka chokladmilkshake? Det lät inte riktigt klokt. Just därför var det den jag valde att testa idag.
 
Jag är glad att jag gjorde det också. Jag blev ordentligt överraskad. Det smakar vagt av choklad när man dricker den. Det är som att dricka vanlig naturell LOKA när man precis har käkat choklad...men sen. Eftersamken är verkligen samma som om man hade druckit riktig milkshake. Mums! Jag vet vad jag kommer köpa varje gång jag ska köpa dricka den här sommaren. Ska prova dom andra två också men jag tror inte att dom kommer kunna slå den här.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :