Önskelista 2012

Ja, jag vet att jag är som en liten unge som skriver en önskelista inför julen men det struntar jag faktiskt blankt i. Jag älskar julen och allt som hör till och det innebär också att skriva en önskelista så här kommer alltså årets upplaga av en sådan.
 
  • Presentkort på IKEA (jag har hittat en hel del saker där som jag vill ha men köper dom helst själv)
  • Fluffig filt från CHILI (jag har en grå dräifrån som jag fullkomligt avgudar och nu önskar jag mig en lila också, eller bara ett presentkort där. Funkar det med)
  • Nya flaskor till Sodastreamer. Önskar mig både 1liter och 50cl. Hellst 1liters i olika färger. Finns i grå, vit och svart på elgiganten.
  • Presentkort på H&M
SEn finns det säkert tusen och en småsaker som jag skulle bli jätteglad för som jag inte ens själv kommit på att jag vill ha men som jag kommer bli jätteglad att hitta i ett paket om jag får det i julklapp.
 
Vad önskar ni er alla i julklapp egentligen?
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :