På tiden?!

Igår gjorde jag något som jag tror verkligen var på tiden. Jag bytte simkort i min mobil. Mitt simkort som jag hade var rätt slitet om vi säger så. Det var ett tag sedan jag fick mitt gamla simkort om vi säger så. Om jag inte minns helt fel så fick jag det någon gång 2006 och det har vart med om att byta mobil ett antal gånger sedan dess. Nu fick jag ett nytt sim från Tele2 utan att ens säga något om vi säger så. Tror att dom håller på att uppgradera sina simkort.


Vad tror ni? Kan ni gissa vilket sim som är vilket?

Jag hoppas att mitt kort kan fungera lite bättre nu och inte glappa lika mycket som det gjort de sista åren.

Over and out!

Kommentarer :

#1: Malin

Sv: Tack så mycket :D

skriven
#2: Tele2

Hej Tigerbumbi,



Just nu pågår en process där vi byter ut SIM-kort gratis för flera av våra kunder. Bytet görs för att säkerställa att våra kunder har moderna och uppdaterade SIM-kort med stöd för de tjänster vi har och kan komma att lansera.

Om dina problem har berott på det gamla SIM-kortet kommer de åtgärdas nu när du bytt det.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

skriven

Kommentera inlägget här :