Grattis!

Satt och kollade igenom lite gamla inlägg här i bloggen och fick för mig att kolla när jag startade bloggandet här på blogg.se egentligen. Räknade ut att i onsdags fyllde min blogg hela 5år. Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker i alla fall att det är ganska mycket. Jag hade nog inte tippat på så många år om någon frågat mig hur länge jag har bloggat.
 
Den här bloggen har följt med genom en hel del. Både med och motgångar, positiva och negativa saker och jag har i vissa perioder vart bättre på att skriva än andra. Det har gått upp och ner med antalet inlägg och aktivitet här men jag har alltid fortsatt och det kommer jag göra även i framtiden.
 
Det här är någonting jag faktiskt tycker om att göra och om jag tittar på min besökshistorik så ser det ut som att det i alla fall finns några personer som tycker att det är värt att läsa det jag skriver också.
 
Hittar ingen direkt passande bild till det här inlägget så ni får klara er med enbart text idag.
 Återkommer med mina bildinlägg snart jag lovar.
 
Tills dess, hipp hipp hurra för dig min kära blogg.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Grattis till dig också gumman som inte ger upp utan fortsätter trots berg o dalbanan i livet! Puss M

skriven

Kommentera inlägget här :