Kanske på tiden

Ibland kan jag verkligen vara världens segaste person på att fixa saker. Det vet redan ni som känner mig så jag tänker inte tjata om det. Vissa saker kan ibland ta längre tid än andra dock. Att färga håret är en sådan sak som ibland tar evigheter för mig. Idag tog jag äntligen tag i det dock. Eller ja, för att vara mer exakt så tog M tag i det och hjälpte mig att färga håret.
 
Så här såg det ut innan vi började.
 
Så här blev då resultatet. (fjortisbild jag vet)
 
Blev lite besviken på färgen för jag ville ha mer rött men men ibland blir det inte riktigt vad man väntat sig. Får bli en annan mer garranterat röd färg nästa gång.
Tack för hjälpen i alla fall M. Blev i alla fall av med utväxten.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: Carro

Skönt, det är lite av vardagslyx att få "snygga till" sig :)

skriven
#2: Pixie

Jepp det är ju det och färga håret är kul. ^^

skriven
#3: M

Vasse go, det var bara roligt! Puss

skriven

Kommentera inlägget här :