Helg i dalarna

Helgen som just passerade spenderade jag med familjen I Avesta, dalarna. Var hemma hos mormor och morfar och firade mormors födelsedag. Hon fyllde år i fredags och det skulle självklart firas med tårta.
 
 
Min morfar och min mormor. Älskar dom och jag har så otroligt många fina minnen tillsammans med dom båda två. Min barndom och mitt liv hade inte vart det samma utan dom.
 
Min mammas sida av min familj är inte klok. Det fick jag bevisat mer än en gång den här helgen. Jag tycker dock att det är ganska skönt att veta för det betyder att jag inte är ensam med att vara lite egen. Vi hade riktigt kul under helgen och det var flera gånger mina magmuskler fick en rejäl omgång.
 
Roger, Lasse, Sandra, Moster Carina, morfar som går iväg och så mormor.
 
Mammas magmuskler fick nog också en hel del träning. Vi garvade en hel del. För alla inblandade så får jag bjuda på ett klassiskt citat "Jag måste ha någonting i colan".
 
Tack allihopa för en jättemysig helg.
 
Over and out!
 
 

Kommentarer :

#1: M

Älskar dig också....Puss!!

skriven
#2: M

Du har lyckats med det omöjliga!! Få en bild på mormor där hon inte vet om att du fotar henne!! Bra jobbat, den är jättebra...Puss M

skriven
#3: Pixie

Tror faktiskt att hon visste att jag fotade för hon kollade rakt på mig och in i kameran i ett par sekunder. =) Kors i taket helt enkelt. Hihi

skriven

Kommentera inlägget här :