Seg morgon

Alla som känner mig vet att jag inte direkt är världens mest morgonpigga person. När väckarklockan ringer på morgonen så är det bara att masa sig ur sängen och hellst ska jag göra det direkt för annars kommer jag inte upp.
Imorse var jag enormt trött dock. Jag hörde inte mitt eget alarm utan Björn var tvungen att väcka mig och tala om att det var dax att gå upp.
Vaknade i stort sett i panik för jag fick för mig att jag hade försovit mig. Så var dock inte fallet utan det var bara att klä på sig och gå iväg till bussen. Han i tid gjorde jag i alla fall och det är jag glad för. Jag verkligen hatar att komma försent.

Frukost han jag inte få i mig innan jag gick heller så det är tur att jag jobbar där jag jobbar för jag kan få frukost på jobbet. Kostar visserligen ett par kronor men jag klagar inte över nybakat bröd med ost och parmaskinka, och äppeljuice på morgonen. Mums!

Dax att ta tag i jobbet nu. Planering är det som står på schemat för min del. Är i alla fall torsdag idag och den dagen har en tendens att bara försvinna utan att man egentligen gör något. Imorgon är det fredag, min favoritdag på hela veckan.

Over and out!

Kommentera inlägget här :