Tillbaka igen...

Då var jag tillbaka igen då. Både på bloggen och i Sverige och på jobbet. Två veckor sedan var jag så förkyld och hade feber så jag var tvungen att vara hemma från jobbet. Inget jag tycker är speciellt roligt.
Sen så hade vi då förra veckan när jag och Mamma åkte iväg till London i ett par dagar. Vi hade jättetrevligt och det blev både turistande och shoppande. Fötterna var rätt slut på kvällarna om vi säger så.

I London så fotade jag en hel del och det kommer upp några bilder både här och på bilddagboken någon av de närmsta dagarna. Ni ska få se vad jag haft för äventyr för mig.

Utöver det så är jag då tillbaka på jobbet och har chockat mina kollegor rätt mycket. När jag gick på semester så hade jag ju långt svart hår och när jag nu kom tillbaka på var håret kort och rött. Ni som kände mig när jag gick i gymnasiet kommer känna igen frisyren. Blev jättenöjd i alla fall. Lägger upp en bild här så fort jag får tag på en bra. Jag vet att det finns någon som har ett par i sin mobil.

Over and out!

Kommentera inlägget här :