Kallt!

Nu börjar det kännas att det är höst. Nu börjar det bli kallt ute. Idag har jag tex gått med dubbla tjocktröjor och en vinterjacka men ändå frusit. Fast jackan är så gammal och sliten att det till och med är små hål i den har jag upptäckt. Räknade ut just nu att den trotts allt är sex år gammal. Då får den va sliten också. Väl använd om man säger så.

Gillar hösten men måste det va så iskallt ute?

Nu är det bara några dagar kvar och sen drar jag och M till London. Ser fram emot det. Var ett antal år sedan vi gjorde nått liknande och jag tror att vi kommer få jättekul. Jag SKA se The Towern! 

Innan dess ska jag dock göra en sak som jag vet att många som känner mig i stort sett bara gått och väntat på. Hehe det är ju jag. Ni som inte vet får helt enkelt vänta till måndag och se vad det är jag har hittat på. Lite hemlisar måste jag få ha. Nä dax att nanna nu. God natt!

Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Och som av en händelse så bor vi ett stenkast från Towen....bra va!! Puss M

skriven

Kommentera inlägget här :