Hemskt väder

Jag och Harley lägger in en protset mpt det här hemska vädret. Vi var ute och gick en extra lång kvällsprommis och vi kan ju lugnt säga att när vi kom hem så va både jag och fluffbollen blöta. Torkade av Harley och han gick och la sig och blängde på mig ungefär som att det är mitt fel att han var blöt.

Själv fick jag hoppa in i duschen för att försöka få upp värmen. Har frusit hela dagen och att vara ute och gå i en timme i det här vädret gjorde inte saken bättre om man säger så. Nu har jag i alla fall lyckats bli lite varmare och sitter med fötterna mot elementet, datorn i knät och bloggar och kollar Gilmore Girls.

Ska tydligen bli fint väder och runt tio plus i helgen och jag hoppas att det blir sånt fint väder redan imorgon. Hoppas kan man ju alltid i alla fall.

Over and out!

Kommentera inlägget här :