Färdigpackat

Nu har jag packat färdigt inför våran resa ner till Gbg imorgon. Är nästan lite imponerad över min egen förmåga att få ner mycket saker i min lilla väska. Köpte en fin ryggsäck/kabinväska för någon månad sedan och nu är det dags för premiärturen med den.

Har också packat Harleys mat och saker. Saknas bara matskålen och måttet till maten och sen är hans saker också packade. Han tycker att det ska bli jättespännande att ge sig ut på äventyr och få träffa nya hundkompisar. Vi har ju vart nere i Gbg förut men han har inte fått fälja med och han tycker alltid vi luktat väldigt intressant när vi kommit hem.

Blir en hel del saker att släpa på imorgon till jobbet men men det får gå det också. Blir min kabinryggsäck, Harleys väska, Dataryggan och kameraväskan. Kommer känna mig lite smått som en packåsna om vi säger så. Har dock inget annat allternativ. Håller bara tummarna att det inte regnar. Sen löser sig resten.



Over and out!

Kommentera inlägget här :