Värme

Jag som alltid fryser blev jätteglad över den (eller mer exakt dom) julklapp jag fick av min älskling i julas. På julafton fick jag en jättemysig fotvärmare. En gosig påse som man stoppar ner fötterna i och som värms upp när man sätter i kontakten i väggen. Massa mys!

Jag trodde ju att det var den julklapp som jag skulle få men jag hade lite fel. Två dagar senare kom älsklingen hem med ett till paket till mig. I det paketet fanns den andra delen av vad han kallar mitt värmepaket. Jag fick en elektrisk värmefilt. Den är hur mysig som hellst och jag verkligen älskar den. Hade den till och med med mig ner till GBG.

Problemet var bara att för typ tio dagar sen så gick min filt sönder. Den ville liksom inte bli varm  och det kom inte upp något på displayen på kontrollen när jag hade stoppat i kontakten. Blev jätteledsen för jag tycker verkligen om den här filten. Så i fredags när jag och älsklingen var ute i Kungens kurva för att gå på bio bytte vi även filten.

Nu har jag en ny fin filt att gosa in mig i och slippa frysa. Mys mys!


Over and out!

Kommentera inlägget här :