Tjejkväll

Ikväll gör jag ett nytt försök till en tjejkväll. Förra gången gick ju mindre bra och det slutade med att jag låg hemma med migrän istället. Mindre kul om vi säger så.

Har i alla fall bjudit in några tjejer och totalt 4 har sagt att dom skulle komma. Två av dom kommer nog men två av dom får jag inte tag på över huvudtaget och det känns som att jag kan räkna bort dom. Trist för jag hade tyckt att det varit jättekul om alla fyra hade kommit.

Nu får vi göra det bästa av situationen helt enkelt. Kan nog ha ganska kul i alla fall. Kolla film och snacka lite skit och äta nått gott. Bara ha en lugn och skön kväll helt enkelt. ^^
Jag ser i alla fall fram emot kvällen och hoppas att den blir riktigt kul. Nästa gång hoppas jag även på att flera kan komma. För det blir absolut fler gånger.

Over and out!

Kommentarer :

#1: Maria

Va' ju superkul!

skriven

Kommentera inlägget här :