Stackars huvud

Mitt stackars huvud är inte riktigt med idag alltså. Jag har inte alls koll på vad det är för dag idag. Får påminna mig själv hela tiden om att det är onsdag och inte tisdag. Fast det är skönt när man kommer på det för det betyder ju att veckan blir kortare och helgen kommer fortare.

På fredag blir det i alla fall tjejkväll med några kompisar och det ser jag verkligen fram emot. Hoppas att dom som sagt att dom ska komma kommer också. Så kul! Har inte haft en tjejkväll eller vart på någon på evigheter. Kanske ska försöka få in att ha en i månaden eller något sådant? Låter det som en bra idé?

Over and out!

Kommentarer :

#1: Malin

Sv:

Visst är det! Det tror jag definitivt att det finns, har du spotify så finns låtarna från filmen där :)

skriven

Kommentera inlägget här :