Ingen kamera

Jag upptäckte någonting väldigt jobbigt på väg hem från jobbet idag. Jag glömde min kamera på jobbet. Inte min stora fina bäbis utan min lilla ständiga följeslagare, min kompaktkamera.
Använde den för att fota mina små elever idag när dom var så fint utklädda. Lånade ut kameran till min kollega och hon tömde den på bilder medan jag satt och kollade film men ungarna. Sen var typ det sista hon sa att hon hade lagt min kamera i bokhyllan i vårt klassrum. Tror ni att jag kom ihåg det? Nej, självklart inte.

Jag kom på det när jag redan var halvvägs hemma så det var ingen idé att vända om och hämta den =( Får ta den på måndag. Dock ville jag ju ha den nu i helgen då jag tror att morgondagen hade vart ett sånt tillfälle när jag vill ha min kamera med mig. Kommer sakna den om vi säger så.

Detta betyder dock att jag inte kan lägga upp några bilder just nu. Fixar det efter helgen sen. Vet att min kollega tog några bilder på mig i min fina häxhatt så det kommer en sådan bild på måndag.
Hoppas ni står ut med så få bilder till på måndag.

Over and out!

Kommentera inlägget här :