Pusseldax

Idag har fluffisen legat och tittat på mig och undrat vad tusan jag håller på med om vi säger så. Jag har nämligen byggt ihop möblerna som köptes på IKEA igår. En pall och ett toalettbord. 
Jag har farit runt i lägenheten och hämtat verktyp och flyttat på saker och krupit omkring på golvet och skruvat och bankat och massor av underliga saker. 
Började i alla fall med pallen. Den var ett lagom projekt tyckte jag om jag inte skulle orka allt på en gång.

Det var en massa skruvar för att få ihop en liten pall men det gick bra och det blev en pall i slutänden.


Sen var det dax för toalettbordet. Det var massor med skruvar och kluriga saker men det fanns ju en bruksanvisning så det gick över förväntan bra.

Bordsdelen gick väldigt fort att få ihop.

Sen var det en låda som skulle sättas ihop också. Det var mer skruvar än delar men det gick det med.

Allt gick bra och jag lyckades till och med ställa in det i sovrummet utan problem.
Såhär blev slutresultatet.


Ett helt klart godkänt projekt genomfört. ^_^

Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Bra jobbat...ser riktigt trevligt ut...puss M

skriven

Kommentera inlägget här :