IKEA

Det blev en tur till IKEA idag (igår om man är noga) och inhandlande av lite saker som jag tittat på där. Köpte bland annat ett bord och en pall att ha i sovrummet. Ska bli mitt "sminkbord" har velat ha ett sådant läng och nu när pojken gått med på att slänga ut sin bilstolsfotölj (nej jag har faktiskt inte tjatat) så blir det plats för ett sådant bord. 

Pojken fick också köpa lite nya galgar till hallen då vi börjar få för mycket jackor och därav ont om galgar där och en strykbräda i normalstorlek. Har en liten men vill ha en vanlig strykbräda och vi hittade en som kostade under 100kr. Vi stryker ju knappt någonting men när jag ska stryka mina lajvklänningar tex är det bar att ha en som är lite större

Det blev i alla fall lite paket som följde med hem.



Imorgon blir det pusslande om vi säger så.

Over and out!

Kommentera inlägget här :