Fotografering

Idag har jag lekt modell tillsammans med världens bästa Carro. Vi ägnade hela eftermiddagen åt att fota en hel massa bilder och jag är förvånad över hur många som jag tycker blev bra.
Dagen började dock med att jag inte hade sovit något över huvudtaget inatt. Vet inte riktigt varför men det blev inte så bara. Gick och skulle väcka pojken vid nio men det blev jag som somnade i en och en halv timme istället. Sen fick jag brottom. Slängde ner en massa kläder i en väska och sen bar det av. Först för att hämta vovven som sovit borta inatt och sen hem till Carro och Steffo.

Pojken och Bror åkte tillbaka hem till oss och spenderade eftermiddagen med att spela TV-spel och jag och Carro fotade. Eller ja, hon fotade och jag lekte modell.

Här kommer några samkprov på vad vi lyckades med nu i eftermiddag...
   

   

Visst är Carro grym på att fota...? Jag är i alla fall helnöjd med dagens foton. ^_^

Over and out!

Kommentarer :

#1: Carro

Bra att du blev nöjd tjejen!

skriven
#2: M

Jättefina bilder....puss

skriven

Kommentera inlägget här :