Uppdatering igen...

De här senaste veckorna har jag verkligen vart usel på att blogga. Tror att det beror på att jag har fått förmycket att göra och inte är hemma så mycket längre.
Hemma känns inte hemma längre, speciellt inte när mycket av sakerna är nedpackade, hyllorna tömda och det ligger saker precis över allt. Det känns inte hemma längre och jag tycker inte om att vara där. Det känns nästan för jobbigt.

De här senaste veckorna har jag kollat flera lägenheter och budat på några. Totalt förlorat budgivning på 3 olika lägenheter hittills. Men men, bara att hålla tummarna och hoppas på att jag får en egen lägenhet snart. Ska på tre olika visningar på måndag så det ska bli spännande. Får se vad det är för lägenheter och hur mycket priset landar på.

Har även vart ute och farit senaste veckan så då har jag inte ens vart hemma vid min dator. Det kan ju också ha påverkat mitt bloggande. Ska lägga upp lite bilder från det vid tillfälle här under de närmsta dagarna.

Over and out!

Kommentera inlägget här :