Dataspelande

Var ju hemma hos min polare Basse och spelade dataspel och kollade film och så för en vecka sedan ungefär. Tog lite bilder då och tänkte att jag har ju lovat att lägga upp bilder så nu får jag väll hålla det löftet.


Mattias kör IQ-test på mobilen medan vi väntar på pendeln...(jag slog honom på det sen)


Basse sitter och flummar lite medan han väntar på sin tur när vi spelade Total war


Tias, Basse och Robin diskuterar nästa dra...


Robin under hög koncentration


Tias tröttnade på allt väntande och spelade HoN istället...måste hålla tungan rätt i mun också..=P


Basse med på bildbeviset att vi drack en hel del cola

Så det var lite bilder...jag lovar att försöka fota mer och lägga upp lite roliga bilder.

Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Äääääääääntligen...:o)

skriven

Kommentera inlägget här :