Rapport från ljuspartyt

Då var ljuspartyt avklarat. Vi blev inte så många. Räknade ut att två tredjedelar av personerna jag bjudit inte kunde komma. Alla på grund av olika skäl. Hoppas inte någon tror att jag är sur eller så nu för det är jag deffenitivt inte. Tycker bara det var synd att det blev som det blev för många men det är sånt som händer. Jag hade helt enkelt otur med datumet eller något. (Plannerar jag något den 23:e september nästa år påminn mig att flytta på det till en annan dag.)

Vi som var med hade i alla fall trevligt och det blev en hel del fina ljus köpta. Partylite-ljus är beroendeframkallande...jag har inget bättre sätt att beskriva det på. Vi hade ett litet lotteri också och jag och L vann. L fick ett mminiatyrglasljus och jag fick ett fint pelarljus i doften "vita snöbär".



Alla som inte kunde komma sa att dom var intresserade av att komma nästa gång jag skulle ha ett ljusparty så jag tänkte att jag skulle ge er en ny chans. Alla som var inbjudna till ljuspartyt igår är nu inbjudna till ett nytt ljusparty torsdagen den 19:e november. Jag hoppas att jag är ute i god tid nu så att ni kan planera in det. Skulle vara så kul om ni kunde komma då. ^_^ Blir nog en julinspererat ljusparty då så kom och kickstarta julstämningen tillsammans.

over and out!

Kommentarer :

#1: Carro

Kollar upp datumet på en gång :)

skriven

Kommentera inlägget här :