Pojkar och leksaker

Man brukar ju säga att killar aldrig växer upp och jag börjar tro på det påståendet. Fast jag gillar också leksaker som många skulle säga är barnsliga så jag får väll ge mig.
Min pojke har i alla fall skaffat sig en ny leksak idag. Vi var på Maxi och handlade och pojken såg att det vra ett helt oemotstådeligt pris på Guitar hero. 199kr för spel och en gittar. Gissa hur bra det gick att inte köpa det då?

Självklart så blev det inköpt och nu är han beroende. Det sista han sa innan han gick och la sig var att det var farligt beroendeframkallande. Jag kan inte uttala mig om saken då jag aldrig testat att spela men jag får väll tro honom då.

Så nu kommer det nog spelas en hel del här hemma hos oss.


Pojken plannerar också att skaffa flera leksaker. För det första är det en projektor som han har babblat om i ett par år nu. I stort sett sedan vi flyttade in här.
Fast det verkar som att den kommer få vänta lite till då han först ska köpa ett nytt ljudsystem. Jag förstår typ vitsen med det då det tydlien behövdes till projektorn för att få ljud och allt det där men jag kan inte låta bli att sucka lite när det kommer till min pojke och hans elektronik. Det känns som att den kommer ta över vårt hem till slut.

over and out!

Kommentera inlägget här :