Dax för Halloween

Imorgon är det dax för halloweenfest. Fast i år blir det inte hemma hos oss. I år är det vår kompis H som ska ha fest hemma hos sig. Maskerad var givet. Då blev frågan som vanligt, vad tusan ska man klä ut sig till då?
Både jag och pojken har funderat fram och tillbaka i flera dagar nu men idag tror jag att vi kom fram till vad det blir för någonting.

Så idag har vi vart iväg och skaffat lite småsaker för att jag ska kunna fixa min kostym. (Pojken hade redan allt till sin.) Hittade allt jag skulle ha så det här blir nog bra. Ska bli kul att se vad de andra har hittat på för idéer imorgon.

Avslöjar inte vad jag och pojken ska vara. Det får vara en hemlighet tills imorgon. ^_^

over and out!

Kommentarer :

#1: M

Ser fram emot lite bilder, tack....puss M

skriven

Kommentera inlägget här :