Twilight - New moon

Fenomenet Twilight....jag var ju tvungen att se vad tusan det handlade om.
Så i torsdags var jag på bio med Tonfisken och såg den nya Twilight-filmen. (Nej jag har inte sett den första filmen men läst tillräkligt mycket om serien att jag vet vad den handlade om.)

Jag ska inte förstöra filmen för er som inte har sett den genom att tala om vad den handlade om. Kan bara säga att det nog inte riktigt var en ny favoritfilm för mig. Visst, den var underhållande och den var riktigt snyggt gjord...men jag förstår mycket väl varför den har blivit en sådan succé bland kvinnliga fans. Vältränade killar med bar överkropp fans det gott om för att bara nämna en sak.

Det är dock en rätt klassisk kärlekshistoria i grunden och den är fin...men inte direkt banbrytande.

Jag och min kopmpis hade i alla fall kul. Tror dock att småtjejerna som satt bakom oss var lite irriterade på oss för att vi garvade så mycket åt allt och störde dem i deras suckar över killarna som hade huvudrollerna.

Tänker bara säga en sak till angående mina åsikter om filmen...hade jag vart Bella så hade jag valt annorlunda, men sen är ju jag jag också..=p

Over and out!

Kommentera inlägget här :