Sjuk vecka

Det här har verkligen varit en sjuk vecka...eller det kanske är en sjukvecka. Jag har i alla fall vart sjuk hela veckan. Jag har lagat hemma varannan dag. I måndags var jag i skolan för registrering på min nya kurs. Skulle ha gått en heldag men jag var bara där på förmiddagen. När vi skulle bryta för lunch kände jag min yr och jag åkte hem. Kollade tempen när jag kom hem och jag hade feber igen så jag tror det var rätt val att åka hem.
I tisdags var jag hemma och tog igen mig. Hade inga lektioner. Sen i onsdags så hade jag en föreläsning som jag gick på. Igår var jag hemma och sov för att försöka bli frisk. Idag hade jag ett möte med mitt studentarbetslag och sen ett seminarium. Allt som allt en omtöcknande vecka men skolan är i alla fall riktigt intressant. Böckerna är bra, de få jag har än så länge och föreläsnignarna är riktigt intressanta. Vill inte att den här kursen ska ta slut för den är riktigt bra.
Har även en riktigt intressant klasskompis men vem det är tänker jag inte skriva här för det har ingen något med att göra egentligen.
 
Nu ska jag dricka lite te och försöka få lite bukt på den här förkylningen nu.
over and out!

Kommentarer :

#1: M

Roligt att du gillar kursen...men du gör alltid bra ifrån dig oavsett du gillar kursen eller inte...o krya på dig ordentligt!!! Vi ses förresten snart..Puss M

skriven

Kommentera inlägget här :