Seg bloggare

Jag har verkligen vart en seg bloggare på sista tiden.
Har dock haft en hel del annat att tänka på. Har mycket i skolan och det tar energi om man säger så. Mycket av att skolan blir tung beror på att jag fortfarande inte har blivit frisk. Har ont i halsen fortfarande och idag var jag till och med hemma från skolan för att jag inte orkade sitta i plugget och hosta och försöka låta bli att svälja då det gör så ont.

Självklart har jag inte kunnat träna någonting. Min stackars cykel har fått stå oanvänd. Jag tror att den börjar känna sig ensam. Trotts det har min vikt inte gått uppåt. Jag blev helt överlycklig när jag idag ställde mig på vågen. Vågen stannade nämligen på 78kg. Helt euforisk över det. För första gången på ungefär ett och ett halvt år lyckas gå ner i vikt. Eller ja, mer än något enstaka kilo som bara en vecka senare sitter där igen.
Det känns enormt bra tycker jag. Det gör att jag verkligen vill fortsätta kämpa också. Motivationsbost tror jag att det kallas.

Är dock lite ledsen idag för att jag missade en trevlig form av motion.
Skulle träffat min kompis M och gått ut på pormenad tillsammans med honom och hans underbara vovvar. Nu blev det tyvärr inte så men men...får ta det en annan dag.

Nu ska jag fortsätta titta på let's dance och försöka övertala min hosta att fara och flyga.
over and out!

Kommentera inlägget här :