Snart nytt år...

Då var det mindre än 24 timmar kvar av det här året och jag vet inte riktigt om jag ska tycka om det eller ej? Det här året har haft både bra och dåliga bitar. En del väldigt dåliga och en del bättre än jag någonsing kunnat drömma om.

Hur summerar man egentligen ett år? Vad har jag gjort det här året?
Jag skaffade en hund, och det är något jag deffenitivt inte ångrar. Jag har gått ner en massa i vikt och börjar året igen bli bekväm i min egen kropp, inte heller någonting som jag ångrar. Jag har kämpat mig igenom en hel del i skolan och det är jag stolt över. Jag har vart på ett episkt, roligt lajv. Jag har träffat en hel del roliga och intressanta människor.

Det dåliga som har hänt under det här året tycker jag att vi inte pratar om. Vi lägger det bakom oss och glömmer det helt enkelt. Vissa saker är visserligen lättare att lägga bakom sig än andra men oavsett vad man väljer att göra så skriver man aldrig om det i en blogg. Så långt sjunker jag inte.

2009 kanske inte är året som går till historien som mitt bästa år men det kommer inte att vara det sämsta heller. Mitt sämsta år var 2007 för det var året jag förlorade både farfar och farmor. Det året tar priset som det sämsta.

Hoppas att ni allihopa har haft ett bar år. Jag vet att vi alla har både bra och dåliga saker bakom oss i det här året. Jag hoppas att nästa år innehåller fler bra pch positiva händelser för oss allihopa och att ni får en riktigt bra nyårsafton.

Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Ett gott nytt år till dig oxå gumman...du har helt rätt nu siktar vi framåt och lägger det gamla bakom oss...det kan bara bli bättre...du är bäst!!!!!! Puss M

skriven

Kommentera inlägget här :