Ny mobil?

Jag funderar på att skaffa mig en ny mobil. Jag har ju en som funkar helt ok fortfarande men den är inte den bästa och jag tror att jag kommer behöva en ny snart.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha för mobil nästa gång dock. Det finns några som jag har tittat på men det är väldigt svårt att välja om man säger så. Jag har alltid haft en förkärlek till nokiamobilermen nu har det även smugit sig in ett par samsungmiboler i mixen.

Det här är de mobiler jag har tittat på
Nokia 7020
Nokia 3710
Samsung B3310

Jag har inte pengar till någon av dem just nu men det ligger i mina framtidsplaner att spara ihop till en av dessa mobiler. Jag har bara ett litet problem...hur tusan ska jag kunna välja en av dem när jag väl har pengarna?

Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Du får väl lotta...puss M

skriven

Kommentera inlägget här :