Ett projektorprojekt

Idag har min lilla pojke svävat runt på små moln hela dagen tror jag. Han åkte iväg innan jag hade gått upp idag för hans projektor hade kommit. Han var och hämtade den och efter det har han vart borta i elektronikens värld. När han kom hem igen och jag kommit ur sängen så gick vi ut med vovven. Prommenade avslutades med en sväng förbi centrum för att hämta utt ett paket som hade kommit. Det var inte mitt utan pojkens. Det innehöll "Band Hero" (TV-spel om ni undrade).

Efter det så har hela dagen gått åt till att borra hål, skruva upp en rigg för projektorn  och sätta upp en duk. Han har även dragit kabel och koplat ihop allt.


Projektorn uppsatt i sin rigg.


Pojken mäter för uppsättning av duken (+lite smygreklam).


Duken som ska fästas upp i taket.


Allt på plats.

Nu är det bara en massa finjusteringar kvar och sen har pojken fått sitt fina hemmabiosystem. Han har tjatat om det här sedan dagen vi flyttade in här och han har tydligen velat ha det ännu längre än så. Hoppas att han är nöjd nu.

Over and out! 

Kommentera inlägget här :