Feber

Dax att skriva någonting här igen tycker jag. Har vart dålig på det den sista veckan.
Kan ju bero på att min kompis K var uppe i stockholm och hälsade på. Har inte träffat honom på ungefär 5 år men vi har lyckats hålla kontakten under hela den tiden i alla fall. Det var kul att se honom igen. Han är en av mina absolut bästa vänner och han är nog den av mina vänner som jag har mest gemensamt med. Bland annat de flesta av mina intressen och även min trosuppfattning/religion. Som sagt kul att träffa honom igen.
Han ska försöka flytta tillbaka till Stockholm så fort som möjligt och det tycker jag ska bli riktigt kul. Jag tycker om att ha mina vänner närmare så att jag faktiskt kan umgås med dem.


Förutom det då vad har hänt sedan sist? Inte mycket. Har mest vart plugg annars.
Var i plugget i en halvtimme idag. Inte riktigt vad jag hade planerat men jag kom dit, var med på våran morgonsamling och sen var jag tvungen att gå på toa. När jag kom tillbaka därifrån mådde jag inte bra. Jag var helt kallsvettig, mådde inte bra, kände mig helt matt och hade med största sannorlikhet feber.
Så det vara bara att plocka ihop mina grejer och åka hem igen. Väl hemma landade jag i soffan och har sovit och dåsat framför TV:n sen jag kom hem. Mår bättre nu men jag är fortfarande matt. Behöver jag tala om att jag inte tycker om att var sjuk? Inte på något sätt.
Hoppas det går över helt och hållet snart.

over and out!

Kommentarer :

#1: Anonym

Krya på dig gumman....jag hoppas att du mår bättre idag! Puss M

skriven

Kommentera inlägget här :