LAN fortsättning

Min dator har skött sig rktigt bra hittills. Jag tycker att den är riktigt duktig och snäll.
Grabbarna spelar spel...som jag inte riktigt förstår. Springa omkring i Las Vegas och skjuta terrorister, how fun..eller inte kanske. Fast dom gillar det ju så då får dom spela.
Själv sitter jag mest och kollar på serier. Älskar serier!

Fattar inte att man kan bli så mätt på lite bröd, yoghurt, mandelbeskvier och sallad? Det är riktigt intressant.
Jag håller er uppdaterade om det händer nått mer intressant snart.

over and out!

Kommentarer :

#1: M

Hm..bröd, yoghurt, mandelbiskvier o sallad..verkligen riktigt intressant..låter som en middag hemma hos oss förr när vi inte orkade fixa något vettigt att äta...puss M

skriven
#2: Helena

jag tror att jag blev inspererad från den tiden...eller så var det för att det var saker som inte behövde lagas...kanske..=P

skriven
#3: M

Hmmm...det var nog inspiration från den tiden, du vet matlagning är inte min starka sida..i alla fall inte till vardags..puss M

skriven

Kommentera inlägget här :