Besvikelse

Jag ställde mig på vågen idag. Första gången på tio dagar. Trodde att jag skulle få en trevlig överaskning.
Det fick jag ju inte kan man lugnt säga. Jag var tillbaka på utgångsvikten 84,5kg.
Jag förstår inte hur. Jag kan fortfarande ha klänningen som jag köpte i storlek 42 men vikten gör mig väldigt konfunderad.
Vad tusan gör jag för fel liksom? Jag trodde att det skulle funka med min cykling men det blev ju inte riktigt som jag trodde. Får kämpa vidare ett tag till. Jag hoppas att det vänder snart.

over and out!

Kommentarer :

#1: M

Muskeler i benen som du fått av cyklingen...de väger mer än fett därför kan det bli så här konstigt. Puss M

skriven
#2: Bumbi

Men benen har ju inte blivit mindre...=P muskler tar ju inte upp mer plats än fettet..i så fall skulle ju iingen träna för att bli smal om musklerna var större...

skriven
#3: M

Eh..jag ringer och förklarar sen...muskler väger mer än fett och fettet omvandlas till muskler enkelt uttryckt..men som sagt jag förklarar närmare på tfn...puss M

skriven

Kommentera inlägget här :