Sommarplaner

Av någon anledning trodde jag att den här sommaren skulle bli lång och till och från trist men hittills har den där tristessen inte infunnit sig. I alla fall inte ännu. Jag har haft väldigt mycket att göra och det har hittills vart enormt roligt.

Vad har jag då haft förmig hittills egentligen?
Jag har vart i Tellberg. Jag har varit på flertalet grillkvällar. Jag har fixat ett pass. Jag har shoppat. Jag har läst böcker. Jag har spelat in två låtar tillsammans med en kompis. (www.transponse-music.com <---- min kompis hemsida) Jag har varit hundvakt. Jag har åkt båt. Jag har varit på ett bröllop och jag har vart på flera biobesök. Jag har lekt modell tillsammans med min favvofotograf. Jag vet helt enkelt inte vart tiden har tagit vägen. Men jag är glad att tiden har flutit på. Nu hoppas jag bara på att jag får en fin sista månad av den här sommaren.


Jag garranterar att den här bröllopstårtan var helt underbart god.

over and out!

Kommentera inlägget här :