Bio! Bio! Bio!

Jag tror att jag har haft bio nojja på sista tiden. På två veckor har jag vart på bio fyra gånger.
Först var jag och såg den nya narnia filmen med några kompisar. Den var bra men jag hittade massa fel om man som jag har läst boken. Sen var jag med på en mhippa och då var vi självklart och såg Sex and the city. Andra gången jag såg den filmen på bio men den var fortfarande lika bra. Jag bara måste ha dne på DVD när den kommer ut.
Sen var jag och pojen min och såg Kung-fu panda. Den var grymt rolig men den kändes lite väl moralisk. Moralkaka på moralkaka liksom. Sen igår var jag och kompisarna och kollade på den nya Batman-filmen The Dark knight. Den var bra men kändes lite för lång. Sen var det också som att filmen började om tre gånger under filmen. Jag gillar dessutom Tim Burtons filmer om Batman bättre så jag är kanske lite väl kritisk men men. Det är väll egentligen det som är meningen när man går på bio? Man vill bli lite underhållen en stund och man har full rätt att kritisera fillmen och säga vad man tycker. Man kan ju inte gilla allt.

over and out

Kommentera inlägget här :