Besatt??

Jag börjar undra om jag har blivit besatt av min motionscykel?
De senaste dagaran har jag inte haft mycket att göra då mitt jullov har börjat. De senaste två dagarna har jag cyklat drygt bubbelt så mycket som jag har gjort de senaste veckorna.
Jag har helt enkelt cyklat 3,1mil varje dag. Inte för att jag har pressat mig själv. Jag har cyklat i två-tre omgångar varje dag. Det bara blir mycket i och med att jag sitter framför tv:n och kollar på film medan jag cyklar. Då rinner tiden iväg och sen så har jag cyklat drygt en mil. 

Jag hoppas verkligen att det här ger resultat på vågen också bara. Jag fick en riktigt rusch här i måndags när jag stälde mig på vågen och den stannade på 79,8. Det är första gången den stannar under 80 på väldigt länge. Kan inte ens komma ihåg när den gjorde det senast.
Jag hoppas verkligen att jag kommer nå mitt mål med 68kg till nästa jul. Just nu är det min högsta önskan. 
Ja, det oh att vinna 50 000kr i månaden i 25 år på triss förståss.
over and out! 

Kommentarer :

#1: M

Inte besatt men beroende...du är skitduktig..och det är roligt att du hittat ett sätt att motionera som dina knän klarar...KUL:-) Puss

skriven

Kommentera inlägget här :