Skola igen

Kankse dax att man skriver lite här igen. Speciellt innan M börjar tjata om det.

Nu har i alla fall plugget börjat igen. Jag ska plugga matte i tio veckor framåt. Kanske inte mitt favorit ämne men jag ska lära mig hur jag lär andra matte. Förhoppningsvis så överstiger inte talen min egen förmåga när det kommer till att räkna. Fast i och med att våran praktik ska hållas i en etta, tvåa eller trea så tvivlar jag på att jag får några större problem med att lösa talen.

Något mer att berätta är välla att jag och pojken kom hem välbehållna från Teneriffa. Om än lite solbrända men överlag väldigt nöjda med våran semester. Den var ytterst välbehövlig om man säger så.
Vi han med att besöka två djurparker och jag tog en massa bilder.
I och med att jag tog över 700 bilder kan jag omöjligt visa alla här men jag tänkte lägga upp några smakprov i alla fall. Här kommer lite bilder från den första parken där de hade en rovfågelsshow med fritt flygande fåglar.
       

Andra parken vi besökte var den klassiska parken Loro Parque, pappegojparken. Fast jag lovar att det fanns mer djur än bara pappegojor där.
       

Som sagt var det en helt underbar semester men som man säger, borta bra men hemma bäst. Det var skönt att komma hem igen till vardagen.
Det får lov att vara allt för idag.

Over and out!

Kommentarer :

#1: Malin

Jag är avundsjuk på dig! jag vill också åka utomlands :/

skriven
#2: M

Hi, hi...du kände på dig att jag tyckte att det var dags för lite nytt att läsa...puss M

skriven

Kommentera inlägget här :