Seg uppdatering

Jag vet att jag är seg på att uppdatera här ibland.
Det är ibland svårt att hinna med och det blir inte lättare av att man int ekunnat logga in på ett par dagar..=P
Det har dock hänt en hel del sedan sist. Bland annat så var jag ju hos vetrinären med My. Hon fick antibiotika för sina roslingar och sin hosta. Det hjälpte dock inte. Hon nyser en hel del och piper när hon andas tilloch från men i överigt verkar hon helt opåverkad. Hon är samma keliga och busiga lilla mus som vanligt.
Mer om mössen. Jag och min svägerska har i planeringsstadiet en musuppfödning. Hon har också skaffat möss så nu har vi allt som allt tillsammans åtta stycken musdamer. Jag sitter oh väntar på att kanske få upp en liten muskille från Helsingborg. Ja, jag vet att det är långt men med internet blir det riktigt läsikgt lätt att hitta fina möss överallt i Sverige. Får se hur det går med trasport och så. Jag håller alla tummar jag kan för att det ska lösa sig.

Vad har mer hänt?
Jag har fyllt år. Jag är 23 nu. Fast jag tror av någon anledning mer på mina kompisars kort där det stod grattis på 12-årsdagen än att jag skulle vara 23. Jag känner mig inte som 23, man är ju vuxen då och jag känner mig inte vuxen. I alla fall inte på min födelsedag då jag hade fiskdamm med mina kompisar. Det var jättekul.

Det har säkert hänt en hel massa mer än så men jag kommer inte på nått mer just för tillfället.
Idag ska jag iväg och träffa en gammal kompis som ska fota mig. HOn går en fotoutbildning och hade panik igår då hennes modell blev sjuk så hon undrade om jag kunde tänka mig att ställa upp. Klart man försöker hjällpa sina vänner om man kan. Ska bli spännande och se om det blir några bra bilder. Jag har svårt att kunna tycka om mmig själv på bild så vi får se helt enkelt.

Det var allt för nu.
Over and out.

Kommentera inlägget här :