En helt vanlig helg

Dax att leta upp sängen och försöka sova då det redan blivit söndagkväll. Vart den här helgen tog vägen är en rätt bra fråga. Den bara försvann som vanligt. Den har i alla fall vart lugn ocv skön och jag har spenderat större delen av den i en bok. Svårt att slita mig när jag väl börjar läsa. Vet inte hur många gånger jag tänkt att jag bara ska läsa klart kapitlet/stycket och kommit på mig själv med att ha läst tre sidor till in på nästa. Aja, kunde ju vart värre saker än böcker jag fastnat för.
 
Sen har jag också spenderat helgen med någonting nytt (för mig) och kul. Jag har präglat text på armband. Hittade massa fins och roliga armband på nätet förut som jag gärna ville köpa men kunde inte riktigt motivera kostnaden på nästan 300kr/st för mig själv så jag lät bli. Det tog ett tag men till slut trillade poletten ner, jag kunde ju faktiskt göra sånna där armband själv. Skaffade stansar och material och jag får ju erkänna att det var lättare än jag trodde. Är helnöjd med de armband jag gjort hittills.
 
 
Så nu lämnar jag soffbordet som ett kaos som vanligt och går och lägger mig.
 
 
Over and out!
 
</div

Kommentera inlägget här :