Februari?

Ok, vart tog februari vägen? Jag vet att jag ofta säger det men det var nyss första februari och nu jar mer än halva månaden passerat redan. Jag hade dessutom lovat mig själv att bli bättre på att skriva inlägg här och dela med mig av vad jag har för mig. Kalla det nyårslöfte eller liknande men jag hade verkligen intentionen att bli bättre på det. Jag tycker faktiskt att det är kul att skriva inlägg här och dela med mig.

Jag har till exempel två inlägg redan skrivna som bara väntar på en sista finslipning och bilder innan jag lägger upp dom. Frågan är väll bara varför jag inte lyckas ta tag i det?

Aja, nya tag. Bara att blicka framåt. Nästa vecka har Vilya sportlov och vi ska försöka hitta på lite roliga saker tillsammans.


Efter det så börjar den riktiga vardagen igen för mig. Då börjar jag jobba på mitt nya jobb. (Jag har vickat ett par dagar där redan och fått mjukstart men nu på riktigt.) Jag ska jobba på fritids igen. Ingen stor överraskning kanske. Skolan är lite mindre, skolbyggnaden en aning yngre, deffenitivt färre trappor men ändå fortfarande fritids. Full rulle med andra ord.

Fattar fortfarande inte vart den här månaden tagit vägen.

Over and out!

Kommentera inlägget här :