Roligt tidsfördriv

Jag har börjat spela ett nytt spel. Eller ja, jag har nog spelat det i någon månad minst nu men jag är fast. Tycker att det är ett riktigt roligt tidsfördriv och det är så simpelt att det inte blir så mycket att fundera över.\n
 
\n
Spelet jag spelar är ett mobilspel som heter Love Nikki och det går ut på att man ska tävla i styling. 

Man samlar på sig kläder och accessoarer i olika kategorier och tävlar mot olika karaktärer. i styling. Du måste hela tiden bygga ut din garderob och det gör man genom att ha tålamod och samla på sig poäng och kläder som du kan omvandla till andra kläder.
 
\n
 

\n
Spelet påminner om gamla klippdockor som jag hade när jag var liten men med mycket mer kläder och nu trillar inte klänningarna av hela tiden heller. Plus att jag hade inte i närheten av lika gulliga och fina kläder som det finns i spelet.
\n
 
\n
Det är kanske inte det mest intelligenskrävande spelet någonsin men jag tycker att det är ett roligt tidsfördriv och jag har nog lagt ner både en och tio timmar på detta spel. Är det någon mer som spelar som jag kan få lägga till som vän i spelet?
\n
 
\n
Over and out!
\n

Taggar: #anime, #lovenikki, #mobilspel;

Kommentera inlägget här :