Är det vår nu?

Den senaste veckan har det vart mildare värde och det klagar jag absolut inte över. Man kan vara ute en längre stund utan att låtsas att man en marshmallow och i alla fall jag fryser inte. Visst, jag går fortfarande i min vinterjacka när jag är ute så det kan ju ha något med saken att göra också fast jag säger heldre att det har med varmare väder att göra.


Den här bilden tog jag runt 23 igårkväll innan jag gick och la mig. Inte så illa med nästan 9 plusgrader ute.

Nu är det bara att vänta på den nya vårjackan som är beställd och ta sig igenom april med sitt skumma väder som aldrig riktigt kan bestämma sig för varmt eller kallt. Ser i alla fall fram emot att se naturen vakna till liv igen. Alla fina körbärsblommor som jag har dille på att fotografera t.ex.

Visst är det skönt att det äntligen blivit vår?

Over and out!

Kommentera inlägget här :