Omorganisera

Jag köpte ju en ny garderob för någon månad sen och nu har jag hunnit bo in mig i den. Jag har lyckats organisera in alla mina kläder så att dom får bra plats. 

Något som har vart lite av en funderare för mig har dock alla mina t-shirts. Visst har dom utan problem fått plats i sin låda och så men jag har fått gräva runt rätt mycket varje morgon för att hitta just den där t-shirten som jag vill ha. (Dagens i-landsproblem, jag vet.) Igår kväll fick jag ett infall och bestämde mig för att organisera om min låda med t-shirts. Sagt och gjort så lyfte jag ur alla ur lådan, satte mig och vek om alla så att jag kunde ställa dom upp liksom på högkant och stoppade ner dom igen. 
 
 
Nu känns lådan mycket mer överskådlig och jag kan lätt hitta just den t-shirt som jag letar efter. Känns alltid lika bra när man organiserat om någonting och det blev sådär bra som man hoppades på från början.
 
Jag vet att det här förmodligen inte är det roligaste blogginlägget man kan läsa men det jag skriver om här är min vardag. Ibland händer det spännande och roliga saker och ibland gör jag inget mer spännande än organiserar om i min garderob. Kan vissa youtubers få hur många visningar som hellst när dom vloggar om att städa garderoben så kan ju jag skriva om min omorganisering också.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Blev ju super bra! Puss M

Svar: Tack
Tigerbumbi

skriven

Kommentera inlägget här :