Ny kalender

Idag fick jag hem min nya kalender. Min gamla tar snart slut och jag letade efter en ny här för någon vecka sedan. Inte det lättaste om vi säger så. Jag är kräsen och de sista åren tycker jag inte att jag hittat någon som är sådär jättesnygg. I år var det värre än vanligt. Tidigare år har jag i alla fall hittat någon kalender jag tyckt vart om och gjort den mer personlig med lite klistermärken och liknande. I år hittade jag verkligen ingenting. Jag hittade ett par som var ok men då var det en hel del fel på insdian istället. Jag gillade inte layouten på insidan eller så saknade jag delar som jag verkligen vill ha.
 
Jag gnällde en del över detta uppenbara I-lansproblem en stund tills jag kom på att jag förmodligen skulle kunna beställa en schyst kalender på nätet. Mycket riktigt! Jag hittade www.personligalmanacka.se. Där kunde jag fixa min egen kalender exakt som jag ville ha den och göra den så personlig som jag ville. Perfekt!
 
Idag när jag kom hem låg den i brevlådan och väntade på mig. Spännande att öppna paketet och se hur slutresultatet blev. Jag måste erkänna att jag blev glatt överraskad hur bra den verkligen blev i slutänden. Jag är minst sagt nöjd.
 
 
Framsidan
 
 
Baksidan
 
Såhär ser den ut på insidan
 
Vill man han en personlig kalender där man själv får välja exakt hur den ska se ut så rekommenderar jag absolut att köpa härifrån. Kommer i alla fall jag göra nästa år med.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Snygg! Puss M

Svar: Visst blev den ^^
TigerBumbi

skriven

Kommentera inlägget här :