Ingen vanlig dag.

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det nämligen min älskade Kims födelsedag. Idag blir han 30år och han fick sin önskan uppfylld, att inte fira den alls utan att jobba. (Tur att vi firade våra födelsedagar tillsammans redan i juni.) Jag hoppas att han har en bra dag i alla fall och att han och hans kollegor inte blir allt för dränkta i regn.
 
Jag är så glad att jag har Kim i mitt liv och jag är glad att jag får tillfällen att fira honom. (Även om han hellst låter bli det där med att fira.) Jag är otroligt tacksam att jag får dela mitt liv tillsammans med honom. Han gör mig så glad och han får mig att verkligen växa som person och tro på mig själv. Han finns där och stöttar, uppmuntrar, tröstar och allt det där som man vill att ens partner ska göra för en. Jag bara hoppas att jag kan göra detsamma för honom.
 
Idag är det Kims dag och även om han inte är hemma för tillfället så är det här hans dag och den tänker ja se till att den blir firad ordentligt den med. (Lite i efterhand men det gör inget.)
 
Grattis till dig min älskling.
Älskar dig <3
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :