Dag 25

Mitt fritidsintresse eller hobby
 
Jag har många! En hobby som tyvärr legat en del på is den sista tiden är lajvande. Tycker fortfarande att det är kul och jag vill åka iväg på lajv igen men det har inte blivit av dom senaste åren. Det närmaste jag kommit är väll att jag använde mina lajvkläde i somras när jag var på MTV på Gotland. Då blev det väldigt tydligt för mig hur mycket jag faktiskt saknar lajvandet och allt arbete som är runt omkring det.
 
       
 
      
 
Sen har vi den hobby som jag gärna utveklar mer och gör oftare och det är tårtbakning. Tycker att det är kul att fixa tårtor och speciellt att se folks reaktioner när dom får se tårtan jag bakat och dekorerat. Här är dom tårtor jag gjorde förra året.
 
      
  
 
Sen har vi mina hobbys med nagelfixande, pysslande i olika former och sen läsa böcker, fotografera och spela TV-spel. Har många hobbys om vi säger så och jag har medvetet utelämnat flera just nu. Att ha saker att göra är aldrig mitt problem om vi säger så. Snarare att ha tid med allt.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :