Dubbelt upp

Förra helgen blev det dubbelt födelsedagsfirande. Pappa fyllde år på fredagen och brorsan fyllde år på söndagen. Jag var över med blommor och presenter för att fira på lördagen. Brorsan fick grejer så han kan teckna och rita. Jag tror att han blev glad för han hade ingen negativ kommentar att komma med och det tolkar jag som positivt. Han fick i alla fall inte kläder av mig den här gången. Det brukar ju annars vara min traditionella present till bror.
 
Pappa blev också nöjd med sin present. Han fick 36 poliovaccineringar. Haha, ja inte till sig själv utan det går till tolv barn genom UNICEF. Han har liksom allt och det han inte har och vill ha köper han ju själv. Det enda han önskade sig var fred på jorden och det här var väll ett litet steg i rätt riktning tycker jag.
 
Brorsan blev glad när jag sa att jag inte hade köpt några blommor till honom. Han är inte mycket för sånna saker och jag förstår honom. Vilken 19-årig kille är det egentligen? Pappa uppskattar det då lite mer så han fick en bukett med liljor. Dom var dock inte utslagna när jag köpte dom.
 
 
I veckan fick jag den här fina bilden av pappa. Blommorna blev ju jättefina när dom slog ut.
 
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :