Tavlor

I söndags kände jag mig verkligen duktig. Förutom att jag fixade mina kuddar så tog jag även tag i att sätta upp mina tavlor som bara har legat i klädkammaren dw senaste månaderna. Jag fick ju finna vykort från New York av Nadja någon gång i höstas och då gjorde jag tre tavlor av dom. Jag blev jättenöjd med dom med det tog som sagt lite tid innan dom kom upp på väggen.Jag visste inte riktigt vart jag skulle sätta dom men jag kom fram till att väggen i sovrummet passade utmärkt. Sagt och gjort så sitter dom där nu i alla fall. Jag fick upp dom utan att slå mig på fingrarna en enda gång också. Snyggt blev det i alla fall.Over and out!

Kommentarer :

#1: Carro

Duktig du är som fixar så mycket :)

skriven
#2: M

Fint, och jag gillar verkligen färgen på väggarna, de är så himla lugna...

skriven
#3: Pixie

Tack Carro och ja M jag gillar den med, man sover bra i det rummet.

skriven

Kommentera inlägget här :